(åbner i et nyt vindue)

Generelt vedr. Netbank

Læs her, hvis du har du har problemer med NetBank?

Her er et par ting, du selv kan gøre.
  • Problemer med at se bevægelser/detaljer på konti.
    Problemet er typisk opstået i forbindelse med at din PC er opgraderet til Explorer 10.
    Vi har erfaring for, at det hjælper at ”rydde lidt op” på pc´en.

    Åbn Internet Explorer og vælg Funktioner / Internetindstillinger / Fanen Avanceret og klik på ”Nulstil”.
    Hvis det ikke hjælper - prøv at afbryde din internetforbindelse i 15-30 minutter.
    Hvis det stadig ikke hjælper, har vi erfaring for, at det hjælper at bruge Firefox.

    Husk!!! Brug ALDRIG en genvej til NetBank - vælg www.sdrhaa.dk og gå ind derfra.

  • Problemer med at se NemID´s logon-billede.
    Det skyldes typisk, at der er problemer med din version af Java.
    Vi anbefaler, at du afinstallerer dit Java program – hvis du har flere, skal alle afinstalleres.
    Genstart din PC og hent programmet på ny på www.java.dk.
  • Hvis du stadig har problemer og hvis du plejer at anvende Internet Explorer, anbefaler vi at du prøver
    at anvende Crome eller Firefox i stedet for.

Hvis du har Windows 8, kan vi oplyse, at du ikke kan gå på NetBank hvis du anvender  Windows 8 Modern.
Du er nødt til at anvende desktop-tilstand.

 
   

Få Betalingsoversigt i e-Boks og NetBank

Der er mange fordele ved at få BS Betalingsoversigten i e-Boks og NetBank. 

  • Du slipper for rudekuverter
  • Det er slut med at lede i ringbind og papir-bunker - du ved altid, hvor den er
  • Det er let at finde både nye og gamle BS Betalingsoversigter – både i e-Boks og i NetBank
  • Du kan til enhver tid printe dine BS Betalingsoversigter – både fra e-Boks og fra NetBank
  • Dokumenterne bliver liggende i e-Boks indtil du sletter dem
  • Det er sikker opbevaring
  • Det er gratis
  • Det er en rigtig god idé

    Læs her hvordan du gør!